Son zamanların en iyi iş fikirleri arasında bayilik veren cafeler ile temas kurmak ve uygun görülen yatırımını gerçekleştirmek var. Markaların gerek isim, gerek konsept gerekse kullandıkları ürün gamındaki benzerlikler yatırımcının marka seçimini ve kurumsal anlayışını sindirmesinde zorluk yaratıyor.

Alt yapı ve eğitim süreçleri konusunda kadro ve argümanlarını tamamlamamış firmaların bayilik vermesi, yanlış yatırım yapılmasına neden oluyor. Unutmamalı ki;

Her 4 kahve dükkânının 2’si, kapanmaktadır.  Kapanmaların çoğu yerli ve bireysel firmalardır. Yetersiz kahve sektörü bilgileri, yetersiz fizibilite, yetersiz yetişmiş insan kaynakları ve yetersiz finansman sonucudur. Peki nelere dikkat etmek gerekir;

Bayilik Veren Cafeler Arasında London Cafe

Markamıza yatırım yapmadan önce, bir takım değerlendirmeler yapmanızı istiyoruz. Bu değerlendirmeler, süreç analizinde yardımcı olacaktır.

Yatırım politikamızı inceleyin.

Yatırımcılarımıza şeffaf yatırım politikası uygularız. Şube kurulumu öncesinden, devam eden işletme sürecinde, oluşacak tüm yatırımları ve alımları en ince ayrıntısına kadar paylaşır, avantajlar yakalamanıza fırsat tanırız.

Pazardaki konumumuz ve heyecanımızına bakın.

Markamız, yalnızca yatırımcısına kazanç sağlayabilecek seçili lokasyonlara girer. Bu da bizi her zaman istekli ve ilgili kılar. Bu istek ve ilgi de yatırımcıya devam eden özeni sağlamamıza olanak tanır.

Yatırımcı profillerimizi önemsiyoruz.

Yatırımcı adayları, bayilik veren cafeler araştırmasında iken, yalnızca şube sayısına odaklanırlar. Oysa, karlı şubeler, çok şubeden daha kıymetlidir. Yatırımcılarımızı ve sunduklarını lokasyonu dikkatli inceleriz. Çünkü bizim için önemli olan şube sayısı değil, yatırımcı adayımızın bizi hangi pazarda konumlandırdığıdır.

Mevcut yatırımcılarımızla temas kurun.

Bayilik veren cafeler hakkında bilgileri tek taraf üzerinden elde etmek doğru olmaz. Şubeler sayfamızdan, iletişim bilgilerini elde edin ve süreci birlikte de değerlendirin.

bayilik-veren-cafeler-2

Bayilik Veren Cafeler Arasında London Cafe Sistem Avantajları

Hazırlanmış Ticaret

Kahve bayilik sistemimiz, size hazır bir iş sunar. Marka, dekor, menü veya pazarlama hakkında endişelenmenize gerek yok. Her şey sizin için hazır. Ölçülenebilir bir yatırım fırsatı ile ile başlarsınız.

Daha İyi Satın Alma Gücü

Kahve bayilik sistemimize dahil olan yatırımcılara daha büyük bir satın alma gücüne sahiptir. Yiyecek, içecek ve diğer envanterleri, yerel bağımsız bir kafeden çok daha ucuza satın alabilirsiniz. Daha düşük gıda ve envanter maliyeti, kuşkusuz daha fazla kar sağlar.Sermaye Gerektirmeyen Yönetim Ofisi

Kahve bayilik sistemimiz de destek, merkez ofisten gelir. Kuruluş aşamasından başlayarak, belirli zamanlar da ortaya çıkabilecek problemlerde, merkez ofisteki ilgili uzman departman devreye girerek, problemi hızlı bir şekilde çözer, yeni olanaklar sunar. Bağımsız bir kafe sahibi, sorunları çözmek için yalnızca kendi bilgi ve sezgilerine güvenmek zorundadır.

Marka

Kahve bayilik sistemimize dahil olduğunuzda işletmenize hangi ismi koyacağınızı, bu ismin, menü, konsept ve lokasyon ile uyumlu olup olmadığın düşünmenize gerek yok. Reklam ve tanıtım için harcamanız gerektiren başlangıç maliyetlerinizi de düşünmenize gerek kalmayacaktır.

Daha Az Risk

Kahve bayilik sistemimizin en büyük avantajı, iş başarısızlığı riskini azaltmasıdır. Bunun nedeni, London Cafe’nin piyasada denenmiş, test edilmiş ve kanıtlanmış bir iş konseptine sahip olması gerçeğidir.

Rekabetçi Duruş

Birlikte hareket eden tüm franchise sahipleri, daha küçük ve bireysel bir küçük işletmeden daha iyi şartlarda satın alabilirler. Buna London Cafe’nin endüstrideki itibarını ekleyen yatırımcı, tanınmış bir marka altında ticaret yapabilir ve bağımsız herhangi bir küçük işletme rakibinden farklı bir avantaja sahip olmalıdır. Teorik olarak en azından ürünler, teçhizat ve sistem önceden pazar testine tabi tutulmuş olacak ve dolayısıyla tüketici tarafından bir dereceye kadar “kabul edilebilirlik” ile yatırıcımcıya gelmiş olacaklardır.

Eğitim Ve Destek

Eğitim sistemimiz sayesinde franchise, kısa sürede çok dik bir öğrenme eğrisine tırmanır ve böylece başarı şanslarını artırır. Bununla birlikte, franchisee’ın, London Cafe’nin tecrübesinden faydalanması ve taşıması gereken stok çeşitliliği ve karışımı hakkında tavsiyeler alma şansı vardır. Sistem, bayilerinin çoğuna, günlük işler için yardımcı olmak, sorun gidermek de dahil olmak üzere yedekleme ve destek sağlama hizmeti sunmaktadır. Bu destek, idari hizmetler, ürün bilgileri ve pazarlama desteğini içerir

Edinilmiş Deneyimlere İhtiyaç Yok

London Cafe’nin girişimcisinin, işletmesi için belirli bir işte daha önce herhangi bir tecrübe sahibi olması gerekmemektedir. Bilgi birikimindeki tüm yetersizlikler yine London Cafe merkezi tarafından verilen eğitimlerle tamamlanır.

Havuz Sistemi

London Cafe, büyük bir organizasyon desteğine sahiptir ve bu özellikle şubelerinin her birine katkıda bulunur. İyi çalışan ve yapılandırılmış London Cafe işletmesinde, merkez, malları veya hizmetleri satmaya odaklanır; bu nedenle şube yatırımcısının işlerini iyileştirmek ve geliştirmek için sürekli pazar araştırması ve destek sağlarlar.

Özel Bölge

Birçok durumda London Cafe bayilerine özel toprak hakları verilir ve bu alan, franchisee’ye belli bir alan da tekel hakkı sunar.

london Cafe Dört Ayaklı Başarı ve Prensip Modelimiz

1

Lezzet Oluşum Sürecimiz

  • Fikir / Lezzet geliştirme
  • Tedarik zinciri tasarımı
  • Ürün Tasarımı
  • Lezzet testleri ve onaylama
  • Üretime sürme ve pazara sunum

2

Rekabet Yönetimimiz

  • Kompakt kurulum ile, yatırım miktarını düşürmek.
  • Lezzeti şubelerde üretme sisteminden uzaklaşıp, merkezi üretim yapmak.
  • Pazarlama ve reklam bütçesi yaratmak.
  • Ayırt edilebilir marka ile, imaj yönetimi ve pazarlama bütçesini doğru kullanmak
  • Dijital Dünyada Gelişen Ticari Pazarlama Stratejisi’nin bir parçası olmak
  • Karlı yatırımcı, sadık müşteri

3

Hedeflerimiz

  • Bilinirliği en üst düzeye çıkarma
  • Doğru kitleye akıllı hedeflemeyle ulaşma
  • London Café şubelerine trafik çekme
  • Kontrol edilebilir kalite
  • Lokasyona özel değil, toplama hitap eden damak zevki
  • Karlı yatırımcı, sadık müşteri

4

Rekabet Yönetimimiz

  • Merkez – Bayi / Bayi – Merkez Sadakati
  • Bayileri ürünler ve hizmetler hakkında bilgilendirme
  • Çalıştırılacak personelin eğitimi
  • Kusursuz planlanmış iç dinamikler
  • Her noktaya lojistik sağlanması
  • Sahadan tüketici görüşleri ve rakip bilgileri toplama
  • Reklam ve Pazarlama sürecini sürekli kılma
    Ve satışları arttırma
london-cafe-form-yazi

Bu yazıya oy verin :
[Toplam: 7 Ortalama: 5]